New Music: Exclusive-Jackie Appiah’s First Single Out…Listen Now

Chris-Vincent Agyapong Febiri, Editor
Posted on 15 Mar 2011 at 10:41am


Tweet about this on TwitterShare on FacebookShare on Google+Email this to someone

I got Ya! …It is April Fool Day! Happy April Fool Day! Now You Folks Can Comment…lol (Got them last year too)

Tweet about this on TwitterShare on FacebookShare on Google+Email this to someone

ScrewLife1 line22

Chris-Vincent Agyapong Febiri, Editor

Chris-Vincent is a Freelance Blogger/Writer, Founder and Editor of GhanaCelebrities.Com. He is a “witty” writer who wrote several award winning articles/debates during his Secondary School days at Adisadel College. To develop his writing skills, studied Communication as a major with Sociology and Law at Newham College Of Further Education, London. Currently, he holds a degree in Law (LLB), Diploma in Para Legal and, he is a postgraduate Law student majoring in International Human Rights... He is the author of the popular eBook 'Success Is A Right, Not A Privilege'. He also blogs at www.TopVincent.Com. BBM pin: 7C7331B2. And let me add that, I am BIASED because everyone is (including you)---in fact, objectivity is an illusion. Remember "absence of evidence is not evidence of absence".... Click Here To Hire Me


Read Also

Commenting Guidelines & Rules

  • kojo bee

    sh****…… haha….Chris nice 1…. lmaoo..hehee..

    • James Cooper

      got me there. really wanted to see some, u know…

  • sassychic

    OMG Chris you are sumthin else oh lol 😀 I hope you know revenge is sweet oh! 

  • naakaa

    oh chris wo y3 bad.hmm,anyways i like Jackie’s

  • osei


  • http://hppt// wasil

    hahahahahahah! just wen i tot i wasn’t gona b fooled i gotten ma first prank here……anyway dats a gud one 4 de day……wish i cud pull one on u

  • Twinkles

    omg!!!!!! i’ve been april fooled. i tot nobody will get me dis time round. hahahahahahahaha………………………………

  • Sheila

    You got me there.

  • kofi

    oh chris,i was surprise 2 read dat headline so i rush 2 hv a look @ de pic and hmmmmmm it was april fool,all de same u did well,hahahaha

  • Dela

    Ah  Chris so why did you this to me? damn . I was ready to bash him these girls.

  • Opanin

    oohhhhhhhhhhhhhh chale, dis one di333 it’s bad o. pranking a whole Opanin like dat. the way man make wild dey come shine in eye small…hahahahahahaa, dat was a gud one chris, April fool neva came to mind. oh damnnnnnnnnnnnnnnnnnn

    • Adjoa Nbaaso)

      @Opanin, Ahahahah, u were soo ready to give ur critics and judge.Sorry odo, u wont believe how I tuned my speakers so loud just to listen to her.

  • http://wow gh

    hahahahahahahahahahahha…….gud 1 derrrrrr Chris.

  • http://deleted annor

    hahahahaha….. thats a really smart one you pulled on everybody :)

  • Prosdel

    Seriously u got me crazy chris,datz was indeed a fast one.hahahaha

  • B.B

    hahahahahaha…………….. too bad.
     my eyes were almost popping out of their sockets eager to look at those n*ked ladies, and then………………………………

  • lisa

    haha nice one

  • lily

    That’s a good one….lol

  • ANN

    omg you got me anyway dat was smart.hehehehehehe

  • maame

    Hahaha! you made some guys on here hopes go high lol.. i was shocked lmaoo..

  • hey

    lmao dat was a gud prank….

  • trinah

    I knew it was April fools

  • cici

    Hahahaa..I waz sooooo in a hurry to chk these gurls’ fotos..I’ve even forgotten abt april fool’s day..daaamn I waz caught on

  • beatrice

    you got me Christ April fool day

  • Akosua

    dat was so mean lol i cant believe i fell 4 dat good 1 chris

  • Semi-Cartermatic

    lol damn haha lmao wooo dis waz really a good never done on me lol nice one

  • Greys


  • regina Adusei De Reggimas

    hahahaa Chris i swear u’re crazy… Wow i lyk dat, kip it up.

  • annette

    Chris u r a real genius. perfect one der

  • Kin

    jokes on me….wow thats a good April fools trick lolz

  • krokodile

    Charle u make my blood rise , ready to shine my eye small, but hmmmmmmmmmmmm

  • Kissmaker

    hahahahahahahahahahaha… cant stop laughing!

  • streetz

    onyaesooomi chris…

    • lily


  • ghallday

    April fool. That worked out great.

  • Adjoa Nbaaso)

    Watevaa Chris…

  • Adwoa

    wow this is gud. well done Chris. you got as all there.

  • twene

    u realy surprised me bt any way its part of lyf ,hw i was eager 2 watch de goodies of des ladies

  • naa asheley

    I almost believed it because ghanaweb said something about her leaving a studio a couple of days ago LOOOl….

    • `madam social

      @naa asheley, haaha lol i actually believed  it cos i also read that article on ghanaweb

  • m/s

    hahahaha i was eager to listen to jackie song and never though it was april fool. nice one

  • ticia

    hahahaha…….u got me Chris..i called my friend to check out GC not knowing it was april fool…

  • jsexy

    aaaaaaaaaaaahhh!!!!!!!!!!!!! i never thought it could be a joke, i was really in a hurry to listen to this music. happy april fool day!!!